rubrik

två dagar sen jag skrev igen nu, bloggning är nog inte riktigt min grej (även fast jag har gjort det i flera år)

tisdagskvällen blev bra, ni som vet vad jag gjorde vet, ni som inte vet kan fråga om ni vill veta,
vill inte skriva ut för mycket här :)

fick jobba en sista kväll på olandsgården igår, med karin, en mysig kväll med nybakade scones och idol,
karin är bra!

idag hälsade jag på på furustugan och eken (avdelningen jag ska jobba på). om första intrycket stämmer så kommer det här bli tre bra månader!
börjar imorgon med personalfest, ska bli kul att lära känna dom som jag ska jobba med!

var in till stan idag med och växlade pengar till egypten-resan, det är nära nu! skulle ha köpt linsvätska också men det glömde jag såklart. hittade en mysig tröja på cubus som hade 30% på alla kläder bara idag, asbra. synd bara att jag inte tyckte om några av dom byxorna jag provade..

nej, alldeles för mycket text om alldeles för lite saker
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0