en storm på väg i natt, rannsaka och bekänn

idag har jag spelat golf med gesala, det var kul :)
och hon har blivit asbra :o hon slår fan längre än mig nu!
haha, det där lät som jag var typ bäst i sverige men ni fattar vad jag menar hoppas jag.

ikväll ska jag inte göra så mycket, ska ta en dusch snart sen klockan nio ska jag kolla på det här "i sanningens ögonblick" eller vad det heter. tänkte att jag skulle lägga mig i sängen och titta på det och sen försöka sova direkt efter det. jag behöver sova ut.

ska väl vara lite social med min föräldrar idag också eftersom dom åker till helsingfors imorron..

och på fredag fyller jag år!

den här veckan kommer nog bli bra, går ju bara två dagar i skolan och jag hoppas det blir fint väder så att man kan sitta ute och sola lite.

på torsdag ska jag till stockholm med min familj och min morbror och moster, vi ska träffa min morfar och "mormor". min morfar har fyllt år precis så vi ska fira honom. det blir nog trevligt.. hoppas min kusin kan följa med också, men det lär han ju kunna eftersom att han bor i stockholm nu för tiden..
så är det ju sista april den här veckan också, har inga speciella planer inför det. får se vad som händer.
sen fyller jag som sagt år på fredagen så då antar jag att det kommer lite gäster.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0