GRATTIS PAPPA!

idag fyller min älskade pappa år, grattis till honom :)

så dagen började med frukost på sängen i mina föräldrars sovrum, sen gick jag ner till mitt rum och la mig en stund till, jag älskar att ligga och mysa i sängen på morgonen!
sen tog jag en dusch och efter det klädde jag på mig, borstade tänderna och sånt där. sen var det dags att sätta in linserna och nu sitter jag här :) ska sminka mig snart, haha.

om nån timme tror jag att jag ska följa med mamma nånstans, jag har ingen lust att sitta hemma så. ikväll kommer det väl gäster hit antar jag, om inte alla glömmer bort pappa förstås men det hoppas vi inte händer, haha.


och jag har haft jag vill gå hem med dig med lars winnerbäck på hjärnan hela dagen.
eller halv dagen blir det kanske eftersom klockan bara är halv tolv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0