guds son ska komma nerstigen från himmelen igen

jag behöver dig. jag.behöver.dig.så.jävla.mycket.just.precis.nu.
jag vet att du hatar mig men jag är verkligen ledsen för allt som har hänt mellan oss,
det vet du ju!
och du har gjort mycket mot mig med, många saker som fortfarande sitter fast där inne,
som fortfarande ligger där och gnager, djupare och djupare.
jag kommer till exempel aldrig glömma när hon svarade ja på frågan jag ställde.
känslan då, jag ville bara skrika. skrika rakt ut.
jag har aldrig känt sån dödslängtan som jag gjorde då. aldrig.
men jag har trots allt förlåtit dig för det här.
jag har förlåtit dig för allting du har gjort mot mig.
jag har tagit tillbaka dig,  jag har släppt in dig igen.
jag har litat på dig igen.
och jag önskar att jag kunde lita på dig nu också, att du kunde finnas där
och visa att jag kan lita på dig.
jag behöver en sån person, jag behöver dig.
jag önskar bara du kunde förstå det,
jag önskar du kunde se förbi allt vi har gjort mot varandra och tillåta att vi börjar om på nytt.
kommer det någonsin hända?
jag kommer aldrig sluta hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0