jag är ingen soldat

kan väl börja med att berätta om gårdagen.
typ hela oceaninen plus några andra som ville slippa skolan drog till täby för att se olandsskolan bli tredje bästa skola i sverige på innebandy!
tessan var där också och det var så jävla skönt att se att hon var sig själv. hon var så pigg och glad! jag, sandra, malin och gesala åt lunch med henne och visst, det var hemskt att se henne i rullstol men så otroligt roligt att se att det går framåt för henne och att hon fortsätter kämpa. bara en vecka kvar tills hon får komma hem ju!

idag var det nationella i matte som gällde, det gick åt helvete. nejdå, det gjorde det inte. men nästan. jag har kommit på nu i efterhand att jag tror jag missade flera tal som jag hoppade över första gången jag kollade jag igenom provet. och dom talen som jag tänkte att jag skulle ta senare tror jag att jag aldrig gjorde. men har jag tur är det inte några viktiga tal. haha.
provet hållde på i 80 minuter, sen hade vi rast typ 45 minuter. sen var det arbete och då drog typ alla ner till bilden, haha. det som jag gör är sämst men jag orkar inte börja på nåt nytt nu när det är så lite tid kvar tills det ska vara klart.
sen var det lunch, pytt i panna. hehe.
sen hade vi matte men jag gjorde so istället för att jag orkade inte räkna.
sen var det spanska och där lyssnade vi på några låtar  sen jobbade vi med lite olika saker. jag började skriva min text om frida kahlo som jag har skrivit klart nu på svenska så det är bara översättning kvar. synd bara att jag är sämst på att översätta.
sen var det innebandy och jag kände mig bara trött. orkade ingenting, orkade inte anstränga mig nånting.

nu på kvällen har jag pluggat lite spanska, rensat ut mina garderober och jag har hittat massa kläder som jag typ inte visste att jag hade :D
iofs är det ganska gamla kläder men ändå,
har gjort nyhetsläxan också.
nu ska jag försöka översätta lite mer på spanskan sen ska jag försöka sova för jag är hur trött som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0