jag hatar personer som ringer med dolt nummer

haha, för några minuter sen ringde någon mig med dolt nummer och sa att hon och jag var gamla vänner. vi hade tydligen gungat gungbräda utanför min farmors hus. haha, för det första har jag aldrig gungat gungbräda utanför ett hus, för det andra har jag ingen farmor. haha.
personen i fråga ville också att jag skulle låna den pengar så att den kunde åka till sam för den saknade honom tydligen mycket..

jag hatar verkligen när personer ringer med dolt nummer och håller på såhär. asså, vilket liv.
samma sak hände i göteborg när jag var för ett tag sen, men då var det någon som ville berätta att jag hade vunnit en resa eller vad det var. efter att dom hade ringt några gånger så svarade min syster och efter det så hörde man inget mer om det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0