jag skulle gjort så annorlunda om jag gick i andra skor

nu kommer det ett sånt här långt jobbigt patetiskt inlägg som alla när dom läser det kommer tänka "fan vad patetisk hon är, hon vill bara att vi ska tycka synd om henne och blablabla" men jag måste få ut allt det här för annars kommer jag inte kunna sova. så nu ska jag rensa min hjärna.

jag fattar inte varför du gör såhär, jag fattar inte varför du inte kunde säga vad dina kompisar sa, jag vet redan att dom hatar mig så jag hade ju inte precis förväntat mig nånting positivt? och jag vet att du inte vill bli inblandad i nånting men det behöver du inte bli heller, du behöver bara inse det. nu hatar du mig säkert, och visst, du kanske har vissa anledningar. men efter allt som hände mellan oss och så gör du sådär, förstår du inte hur det känns? förstår du inte att det gör ont inom mig? jag behöver dig. för jag kommer inte klara det här annars. det är nu det skulle ha hänt, eller inte nu men snart. om två till tre veckor skulle det ha hänt. det är hemskt. varje gång jag tänker på det får jag en klump i halsen och jag mår illa, på nätterna gråter jag över det. jag hatar att det hände, jag hatar att det hände just mig. jag är inte så stark så att jag klarar det. jag är inte så stark som alla säger till mig att jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0