sjunde april

dagen har varit ganska bra, tills jag kom hem typ, haha. jag orkar verkligen inte skriva om det här i bloggen för då blir det bara massa skitsnack och det vill jag helst undvika :) men några kan kanske tänka sig vad det handlar om.

men skolan idag var ganska bra.
började med planering där vi planerade veckan och vi bytte även platser. jag sitter nu vid ett bord tillsammans med marie, mathilda, elin, jossan och sandra :)
sen var det engelska där satt jag, jossan, mathilda, gesala och marie och läste högt för varandra och började skriva lite (jag skrev typ två rader) på sammanfattning av texten som är läxa tills på torsdag.
sen hade vi matte och där gick vi igenom huvudräkningsgrejset.
sen var det idrott, började med att spela basket med sandra, per, patric och patrik. gesala var med lite också :) eller hon var med ganska mycket, hahha. sen spelade jag med badminton med sandra, marie och elin. och idrottslektionen slutade med att jag UTKLASSADE (hehehehe) patric ejderskog i badminton!
sen lunch, fisk som för en gångs skull inte var det äckligaste jag har ätit.
sen var det no sista tiden i skolan och där började vi med hjärnan.

så har min dag sett ut hitills!
nu ska jag plugga no och försöka bli klar med engelskaläxan. sen är det oc vid fyra!


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0