skolan, åre, framtiden, det mesta

hej hopp!
dagen började med nationella prov i engelska. läsförståelse och hörförståelse. läsförståelsen gick ganska bra tror jag men hörförståelsen kunde helt klart ha gått bättre!
sen hade vi lunch och efter det utvärdering och sen innebandy. eller innebandy kanske man inte kan säga att vi hade eftersom att vi sprang coopers, men men :)

och snart är det dags för åre! jag längar som fan! har faktiskt inte längtat så mycket efter det förän nu. men nu känns det verkligen att det är nära. det är ju bara en vecka och två dagar tills hela 9 perth ger sig iväg till åre! (stackars åre)

och jag har kommit på jätte bra saker :D
om en vecka är det åre
sen på slutet av april händer det en bra sak :)
sen fyller jag år andra maj och får förhoppningsvis lite pengar
och sen den femtonde maj åker jag med min mor till göteborg!
och då hoppas jag att jag har ganska mycket pengar så det kan bli lite shopping där nere :D

och vid den här tiden har jag fått reda på mitt gymnasieval, men jag tror jag kommer bli besviken över det för jag tror inte att jag kommer komma in på fyrisskolan. jag vet faktiskt inte om jag vill det lika mycket nu som jag gjorde då heller. men, men, det där tar jag som det kommer :) men jag har iaf bestämt mig vad jag vill bli när jag blir stor, och jag vill bli mäklare, så om jag är smart går jag sam ekonomi på bruks men jag vill inte gå på bruks. det är problemet. jag vill komma ifrån östhammars kommuns hålor.

och du verkar ha blivit lite snällare mot mig nu, det är bra! jag hoppas att vi en dag kan bli vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0