torsdag

skola som vanligt, jag behöver inte ens skriva att jag har varit i skolan varje dag för det vet alla ändå..
var hos linda och fixade till min tå efter skolan också.. så nu har jag den omlindad och jag har fått bakteridödande gasbinda igen... måste även ha med mig vanlig gasbinda och kompresser och nån salva upp till åre så att inte min tå pajar ihop helt däruppe.
är även lite orolig för min fot, för jag stukade den ju förra året på innebandyturneringen i skolan och jag kände av det när vi var i kungsberget... men blir det nåt problem är det väl bara att linda om den och åka på!
en sån liten skada ska inte få stoppa mig ;)

nu ska jag kolla om det är nåt bra på tv, sen ska jag tvätta bort sminket och allt det där och sen ska jag antingen kolla på tv eller läsa. är sjukt trött så måste verkligen lägga mig i sängen. och jag hoppas verkligen jag somnar tidigt idag, för jag behöver sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0