vi skulle klara vad som helst, vi skulle aldrig säga nej

jag har kommit på en läskig sak.
jag kommer ihåg massa småsaker från vad vi har gjort i skolan, men jag kommer inte ihåg när och var och vilka det var som gjorde det.
vi lyssnade till exmpel på nån låt i skolan, nån låt från 2007 typ, jag kommer inte ihåg just nu vilken (ja, ni ser. mitt minne är kasst) och jag tror att det var jag, mickan och några mer tjejer som lyssnade på den. elin har jag för mig var med. alla tjejer kanske var med? men jag har verkligen ingen aning om varför eller var vi lyssnade på låten. om nån radio stog på nånstans eller hur det var. jag har verkligen ingen aning.
och det här är bara en av grejerna som jag inte kommer ihåg.
och visst, det är ingen stor grej. men jag blir så irriterad på mig själv eftersom att jag kommer ihåg att vi har lyssnat på låten men jag kan inte koppla det till nåt! blir galen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0