vi står tysta framför skälet, där sommaren tar slut

valborg! ännu en av svenskarnas överskattade högtider! i år ska den delas med mathilda. uppsala blir det först och forsränningen, vi ska även försöka få i oss lite mat under dagen. haha, vi är inte världens bästa på att planera direkt..

i skolan idag gjorde vi då det där provet, pisa provet. jag kommer inte ihåg hur många länder det var som deltog i det, men det var bra många iaf! och det var x antal elever som gjorde det.
men det var inte något märkvärdigt, det spelade ju ingen roll vad man fick för reslutat på det eftersom att ingen vet vem som har skrivit vilket prov.
efter det blev det pizza på baren, rektorn betala.
sen tillbaka till skolan, fick reda på att eva var sjuk och spanskan inställd så jag drog hem typ kvart i ett. skönt!

nu måste jag sova så att jag orkar gå upp imorron!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0