det innersta.

jag behöver dig, och jag trodde du behövde mig med.
men jag hade fel, så.jävla.fel
just nu sitter jag och lyssnar på lars winnerbäcks live dvd.
lasse handlar om dig, du handlar om lasse.
varje gång jag hör en rad av hans låtar så kommer du upp i min hjärna
du älskade, älskade, älskade du
tre år har vi hållt kontakt nu, tre år.
tre år. skratt. tårar. blod.
vad det än har varit har vi oftast funnits för varandra.
vi har haft våra bråk, och vi har inte alltid pratat med varandra.
men alltid har vi hittat tillbaka.
men nu känns det som att det verkligen är över,
som om vi aldrig mer kommer hitta tillbaka.

snälla säg att jag har fel.
säg dom orden som betyder så mycket för mig,
säg "jag älskar dig lillasyster!"
snälla, säg att allt kommer bli förut
att vi ska kämpa tillsammans
att vi ska träffas snart
att jag ska få vara i dina armar snart
jag behöver det.
jag behöver träffa dig,
jag behöver prata med dig på riktigt,
jag behöver gråta ut hos dig.
jag behöver dig.

och vad du anförtror åt mig, ska jag anförtro åt dig.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Snygg blogg!

2008-08-24 @ 19:37:53
URL: http://faaanys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0