en lektion

jag har en lektion idag som börjar fem över elva, ska ta 811:an som går 10.22, hehe.
men klantig som jag är ställde jag klockan (eller mobilen kanske jag ska säga) fel och väcktes åtta istället för nio som det var planerat. så nu sitter jag här. nästan redo för skolan,  bara lite kladd i ansiktet som fattas

och efter skolan ska jag, pappa och syster åka in till uppsala. mest för att hitta en present till mamma och om vi hinner ska vi köpa väska, block och allt sånt där till mig. ska även tvinga ner dom (pappa blir nog inte så svår) till en golfbutik som har rea. och om brallorna som jag har kollat på typ 1000 gånger är på rean ska jag köpa dom, jag hatar min beslutsångest. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0