göteborg!

imorgon (eller idag rättare sagt) så åker jag till göteborg! min älskling ska med och det känns grymt bra.
och idag har jag gjort det jag är sämst på: packat!
seriöst, jag hatar det verkligen. det är det värsta som finns!
och jag kan verkligen inte packa bra, det är helt omöjligt.

men jag åker som sagt till göteborg. åker ner dit tillsammans med micke och syrran och ska åka buss eller nåt hem. haha.

min morfar kom hit och sonja var också med såklart. firade lite jul med dom och sånt, mys! david var här också
och imorgon innan vi drar till göteborg ska vi till farfar och milka och fira jul där, trevlans! hanka är där också

men nu ska jag försöka sova


jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0