julen kommer närmare och närmare

granen är klädd, alla julklappar inslagna, julpyntet uppe.
jag älskar julen, sjukt mysigt är det!

ikväll ska jag fixa mina naglar och dom kommer bli asfina!!!!! jag ska även duscha
och leta upp ett par svarta strumpbyxor för det behöver jag imorgon. haha

älskade och finaste lasse lindh har funderat igen, den här gången om lypsyl
och så jävla rätt har han

"LYPSYL
Torra läppar är en pest! Vi måste utrota dom och vi måste göra det nu! Dom är inte trevliga att ha själv, dom är inte mysiga att pussa på. Det finns helt ärligt talat inte en enda bra sak med torra läppar. (Hej hångel)"

jag hatar verkligen torra läppar och mina läppar blir torra hela tiden så jag missbrukar lypsyl.
och jag hatar när mitt lypsyl är borta (som det är för tillfället. tur att jag har en pojkvän som var med på öppet hus på skolan och tog ett lypsyl som jag kommer få imorgon. vi kommer göra ett helt underbart byte. jag får ett lypsyl och han får en cam av mig, haha. tillbaka till ämnet.)
jag mår illa när jag har torra läppar. helt ärligt. man känner typ en smak av det. och dom är hårda och bara allmänt äckliga. men sen har man på lypsyl och då blir dom mjuka och fina.
haha, väldigt givande blogginlägg.....



jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0