träning!

tro det eller ej, men ikväll har jag faktiskt tränat.
skivstång.
jag var inte taggad överhuvudtaget när jag gick dit
men nu såhär efteråt känns det bra
en annan sak som känns bra att jag kommer träna fyra gånger före jul och en gång efter jul.
det är fem gånger sammanlagt
och jag har fem gånger kvar på mitt sånt här kort.

en sak som känns mindre bra är att jag har det där förbannade spanska provet på onsdag.
får väl plugga lite hos älsklingen imorgon och på bussen hem.
för jag ska fan få den där skiten att fastna i min hjärna!
plus att jag har matteprov på torsdag men det är bara diagram och sånt där
och det är ju ganska lätt
jag har bara lite problem med pilarna. haha

och den här veckan kommer jag förhoppningsvis få tillbaka mitt företagsekonomi prov
och betyget på det bestämmer hur mycket jag måste kämpa med inlämningsuppgiften som vi håller på med atm

och en sak som är så jävla typiskt mig är att jag tänker att jag ska starta nedladdningarna när jag åker hemifrån men sen glömmer det.
och det var precis vad som hände idag = mindre glad matilda

nu ska jag lyssna på världens finaste lasse lindh



jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0