söderön/långalma

imorron ska jag och min mamma och pappa åka ut till deras kompisars sommarstuga över natten. vet inte när vi åker så jag vet inte heller om jag hinner blogga något imorgon innan vi åker.

jag ska övningsköra dig också tror jag, jag är skit nervös. haha, eller jag är mest rädd för rondellen i östhammar, det är ju 288:an man åker på mesta av tiden, och såna vägar är ju lätta eftersom det inte är så mycket korsningar och sånt!
men jag hoppas det går bra och att vi kommer fram hela och rena!
lyckas jag köra dit så kan det säkert bli så att jag kör hem också, kul kul!
haha, jag tycker verkligen det är skit kul att övningsköra nu för det är nu jag börjar bli "bra" på det. visst har jag mycket kvar att lära mig men dragläget som jag har haft ganska mycket problem med har gått bra dom senaste gångerna jag har kört. och jag har ju inte ens kört i tre månader så jag tycker faktiskt jag har kommit långt! :)

men nu ska jag sova så jag är pigg imorgon.
det blir nog grillning och bad där ute imorgon, mysigt!
ska även försöka mig på att fota lite, är inte det lättaste utan systemkamera,
men efter lite redigering så duger säkert bilderna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0