sola + speedway

idag har jag legat och solat typ hela dagen, fck nog inte så mycket färg men det var skönt :)

på kvällen åkte jag på speedway med pappa, min moster Ina, min morbror Svante och deras granne Jack, hans fru Inger och deras son Håkan tror jag han hette. Var typ två-tre år sen jag var på speedway, förutom en gång förra året.


imorron ska jag upp åtta bara för att jag och mamma ska in till uppsala. jag ska till synsam och kolla hur mina ögon har reagerat på linserna och beställa nya linser, och jag ska även kolla på nya glasögon! usch, har typ ångest över det för jag hatar att göra syntest. känner mig som en idiot när jag inte ser vad det står, haha. och det är så irriterande för jag vet vilken styrka jag behöver men ändå så måste jag göra nya tester hela tiden. okej, inte hela tiden. men jag har gjort två tester på ett halvår, och imorron blir det säkert två tester till, ett för glasögonen och ett för linser. drygt!

nej, nu ska jag sova så jag orkar upp imorron :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Ny chans att vinna ny design, designutlottning #2 ute!



http://courageo.blogg.se/2008/july/designutlottning-2.html



/Emma

2008-07-23 @ 18:43:48
URL: http://courageo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0