skolan

idag har jag skickat in min svenska berättelse, den blev hur dålig som helst men jag orkar inte bry mig. så sjukt skönt att ha det gjort!
så nu är det bara spanskaprov och soprov kvar tror jag. vi har säkert fått nytt nåt dagarna jag har varit borta men jag vill inte fråga någon för jag vill inte veta att det är nåt. jag orkar verkligen inte med nåt mer.
sen har vi ju säkert nyhetsläxa på fredag också men jag funderar på att skita i den för jag kommer ändå inte kunna prata ordentligt, haha, känns onödigt att stå där framme när ändå ingen hör vad man säger.



pratade med madde idag om allt. så skönt att bara prata ut.
inte för att vi pratade så mycket men det som behövdes sägas blev sagt.
även fast vi båda två vet att vi aldrig kommer kunna bli vänner igen.
jag saknar dig älskling. det vet du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0