två ögonpar i tomhet från september till advent

nu har jag skickat in min reflektion om förintelsen (fan vad intressant ämne det är!), jag är klar med min bilduppgift, jag har börjat med grupparbetet i no eller jag är ju nästan klar! eller inte klar, men jag har skrivit fakta om ecstasy och hasch. nu ska vi bara se om det duger åt marie!
men jag har ingen nyhetsläxa. fan, det måste fixas. jag tänker inte hoppa över den. jag har bestämt mig att även fast jag hatar att stå där framme och pratar och även fast jag bara mumlar om nånting så ska jag göra det varje vecka!

imorron blir det tältning med tjejerna i klassen. ärligt talat så ser jag inte fram emot det så mycket. men så är det för mig med allt, jag har typ ångest över allt dagen innan men när jag väl är på plats tycker jag det är skitkul, haha.
har vi ens något tält förresten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0