varför skriver jag blogg när jag måste plugga?

jag hatar att skriva pm. jag hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar det! jag kommer ju ingenstans, jag sitter och skriver om ingenting. GRATTIS MATILDA VIKSTRÖM, DU ÄR SÄMST.
jag måste göra klart det här nu. jag vill ha klart det idag. jag vill inte göra det imorron. jag vill inte, jag orkar inte.
JAG SKA GÖRA KLART DET IDAG. men det här är det sista so grejen jag gör  nian (förutom prov nästa vecka) och jag vill inte misslyckas. och tänker inte misslyckas för då kan jag ju säga hejdå till mitt mvg och det ska jag fan ha.
jag blir så arg på mig själv.


jag ger dig inte min morgon och inte min dag du får nåt så mycket bättre, du får hela jävla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0