ät fett och socker tills du spyr

engelska uppsatsen är klar, historian kan jag någorlunda. ska plugga mer på bussen imorgon och på den långa rasten efter idrotten. och lite ikväll innan jag somnar.
imorgon är det fredag = helg.
synd bara att mina planer förstördes för några minuter sen.

snart ska jag hoppa in i duschen, sen funderar jag faktiskt på att lägga mig i sängen. jag är sjukt trött och min sömn inatt var inte den bästa. fan vad jag hatar dig.
så en ordentlig sömn är vad jag skulle behöva just nu!

tog porträtt bilden idag också </3
sämst att man bara får ta en bild
på gruppbilden ser mitt huvud ut som en fotboll och på porträtt bilden tror jag att jag kollar snett. lyckat (y)

men ruskigt skönt kommer det vara när fredagen är över för då är engelskan och historian klar.
sen nästa vecka är det samhällskunskap och företagsekonomi men det är inte lika svårt.

nej, duschen var det!

jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0