22 september 2008 <3

jag älskar dig! <3

efter världens konstigaste och jobbigaste natt så var det dags för skola,
och jag och david har lyckats träffats mycket idag!
du är den finaste jag vet.

och imorgon har jag spanska prov = döda mig!
men det är sista dagen i skolan den här veckan!!

och stefan som så fint kommenterade förra inlägget.
blir jag kär stupikvarten?
det var ju trevligt att veta.
men nästa gång du kommenterar och säger att jag blir saker,
kan du ju tänka på att du inte känner mig,
för jag känner bara en stefan och det är min farbror.
och jag är 100% säker på att du inte är min farbror
men puss på dig!

och som ni kommer märka så kommer jag ha en sak i slutet av varje blogginlägg,
och jag måste tacka lisa som jag snodde det av (a)
men hon älskar mig ändå hoppas jag!
och hon har ju faktiskt sagt att det är okej att jag gör så! :D


jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha, "okej". Då kan du komma tillbaka när du vågar säga vem du är.

2008-09-23 @ 18:58:49
URL: http://allthosefeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0