because you look so fine and I really want to make you mine

först engelska, gjorde nån prat grejs, jag var med ellen och arvid. haha, dom är typ tusen gånger bättre än mig på engelska = jag kände mig helt värdelös, haha
samhällskunskap, pratade lite om domstolar och sånt. pratade lite om provet som vi ska ha nästa vecka också.
sju timmar lång håla ungefär, träffade david :*
spanska, vi har prov på onsdag </3 jag kommer inte kunna nånting
idrott, frisbee, mitt lag ägde. sen sprang vi två km. och jag börjar få ont i mitt höger knä igen, jag får damp.

sen hem, titta på gamla top model. hehehehe. imorgon börjar jag tio, mihhiihi

nu måste jag plugga historia och engelska.

VECKAN:
måndag: skola, spanskaläxa
tisdag: skola, engelskaläxa, historian klar, svenskaläxa
onsdag: skola, spanskaprov
torsdag: jobb med pappa
fredag: ledig, mamma åker till åland hemma på söndag
lördag: pappa borta hela dagen och spelar golf
söndag: mamma kommer hem från åland
hähähä


jag vill att du ska vara min igen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0