david andersson,

det finns så mycket jag vill säga till dig. så mycket, men så lite som kommer fram. men jag vill att du ska veta hur lycklig jag är med dig. hur lycklig jag är över att gå på samma skola som dig. alltid när jag ser dig i korridoren så blir jag glad, det spelar ingen roll hur trött jag är, hur sur jag är på spanska läraren, du gör mig alltid glad! och alltid när jag ser blondinerna någonstans i skolan måste jag kolla om du också är där bara för att få se dig.
vi har inte ens varit tillsammans i en vecka, det är bara fyra dagar, men jag tycker det känns som flera månader. och många tänker att man aldrig kan bli tillsammans med sitt ex, att det aldrig fungerar. men det känns verkligen som att det här kommer göra det. förra gången var vi inte tillsammans så länge, men den här gången känns allting tio gånger bättre än vad det gjorde då!
och det känns så skönt att veta att du bara är 3 mil bort. en halvtimmes bussresa (sen måste jag ju gå sju mil också, men jag tänker positivt - motion!). det känns så bra att vi kan träffas varje dag, vi kan träffas hur mycket vi vill. vi är inte långt ifrån varandra.
allting det här låter säkert bara rörigt, och det enda jag egentligen vill säga är att
jag älskar dig, du gör mig till den lyckligaste tjejen på jorden!

jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0