duktig_flikka_92

IDAG MINA VÄNNER!
har jag städat mitt rum, och inte bara städat vanligt. utan städat ordentlig.
jag har tvättat mina fönster (okej, mamma gjorde det mesta), dammat överallt, dammsugit, torkat golvet, och städat undan alla tusen prylar som låg framme!
och jag har jobbat ikapp matten och gjort samhällskunskap uppgiften. och jag har även börjat på svenska uppgiften!
jag har även blödit näsblod, haha

nu ska jag snart äta, sen ska jag ta en lååång dusch och göra peeling och hårinpackning och hela paketet.
sen ikväll fem över nio blir det film, Lilja 4-ever.
efter den kommer jag antagligen sova min skönhetssömn som jag verkligen behöver,
och imorgon ska jag till östhammar!


KYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0