he-he

Ditt namn? Matilda Karin Vikström!
Hur lång är du? 169
Spelar du något instrument? har spelat piano en gång i tiden
Dina första tankar när du vaknar? jag saknar david.
Vart befinner du dig just nu? i mitt sovrum
Biter du på naglarna? jag är på väg att sluta (men det går inte så bra)
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? vita och röda
Har du några husdjur? nej :(
Är du singel? nej! :D
Vem är snyggast? david såklart
Vem/vilka vet mest om dig? jag vet inte
Vad vill du ha just nu? pengar skadar aldrig
Ditt mål i livet? gifta mig, skaffa barn, ett bra jobb och allt det där :)
Rädd för? att förlora david.
McDonalds eller Burgerking? donken
Sjunger du? när ingen hör
Vad har du för skostorlek? 36, haha :$
Vill du gifta dig? ja!!
Kommer du överens med dina föräldrar? hahahha, nej
Din hårfärg? blondie
Skor du hade på dig idag? fred perry
Vad sover du i? inatt kommer jag sova i trosor, bh och t-shirt. men det är olika
Kläder du har på dig? strumpor, trosor, jeans, bh, t-shirt
Favoritårstid? jag gillar alla
Favoritmat och dryck? pasta och dryck vet jag inte, haha
Hur svarar du i mobil? beror på vem som ringer
Sov du ensam inatt? ja :(
Vad gjorde du kl 08 imorse? låg i sängen och tänkte på david
Vad var det senaste någon sa till dig? jag älskar dig
Druckit idag? fanta, apelsinjuice
Vad är det för väder hos dig nu? kallt
Godaste glassmaken? hmm, finns många goda. haha
Drömmer du mardrömmar? gjorde jämt förut, men nu har dom slutat
Favoritklädsel? haha, typ jeans och t-shirt
Favoritgodis? chocolate
Hur många kuddar sover du med? 3
Längtar du mest efter just nu? hm, måndag faktiskt
Vad luktar det nu om du sniffar lite? david
Saknar du någon just nu? ja :(
Vill du ha barn? 2 eller 3
Längtar du till din nästa födelsedag? haha, ja
Är du blyg? beror på
Tycker du att du har fin dialekt? haha, nej
Tycker du om fester? jarå
Tycker folk du är snygg? hahah, nej
Har du använt någon hårprodukt idag? nesh
Vad har du för planer till helgen? det är ju bara en dag kvar av helgen
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 16!!!! haha
En bra film? hm.. det finns många bra filmer
Vem får en kram? jag kan krama alla, jag älskar att kramas! (speciellt med david)
Vem får en puss? david!! :)
Sprit, cider, vin eller öl? sprit, cider och vin!
Hund, råtta eller katt? kissemiss
Tycker du om din pappa? oftast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0