I DON'T SHINE IF YOU DON'T SHINE!

skola idag, mummssss. sovmorgon som inte blev någon speciell sovmorgon pga av tidiga sms och att jag glömde ställa om larmet (lev med det)

när jag kom hem var jag med om nåt livsfarligt.
jag andades in aceton. eller asså, jag slurpa inte i mig själv acetonen
men ångan från det, hehe
det stod på baksidan att man kunde bli dåsig och omtöcknad.
och jag vet inte om jag bara inbillar mig det här,
men jag känner mig faktiskt lite dåsig.

nu håller jag på att få damp på svt:s hemsida,
jag vill ju se min pluttis-emma (tu) på tv!

men snart är det torsdag gott folk!

det var allt jag hade att bjuda på idag,
tack och hej leverpastej!
/Tysken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0