i need you right now

natten var lite halv kaos. jag hatar när personer som jag bryr mig om mår dåligt.

men iaf, idag månag. skola, helt okej.
först engelska, fortsatte med brevet till läraren. eller jag var egentligen klar när vi började men väntade på amelie, fatme och hanna. sen lämnade vi fyra in det och började med nåt spel. hahha, jag och amelie var fuskarna!

sen var det samhällskunskap. gjorde klart ett papper om oskrivna lagar och sen gick vi igenom det.

sen var det håltimme + lunch. jag, amelie, hanna och kristina gick typ runt skolan sju gånger. skämde inte bara ut oss lite.

sen var det spanska. och jag funderar på att hoppa av spanska steg 3 och börja om på steg 1 eller nåt. (får man det?) för jag fattar verkligen ingenting. läraren ställde sig direkt och började prata på spanska om portugal och sydamerika och sånt. jag fattade ingenting och jag slutade lyssna. efter ett tag märkte jag att hon hade börjat prata på svenska.bra jobbat matilda (y)

sen idrott, började med att springa runt en fotbollsplan. sen var det doppboll, mitt lag vann (y)
sen skulle vi ha parövningar, jag var med fatme :) vi gjorde olika styrkeövningar och sånt.
och sen var det slut!

ikväll blir det spanska plugg, kyss på att jag inte fattar nånting! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0