i want to be rockstar.

det förra inlägget kan ju läsas med viss ironi.

idag har jag varit i min skola. bröööksgömnasiet.
dagen började med engelska, där gick vi igenom lite ord och sen fick vi glos-läxa och sen jobbade vi med en text om anabola steroider.
sen hade vi samhällskunskap, pratade om vad man kunde få för olika straff i sverige.
sen var det lunch för mig. gick runt med amelie och hanna. trevliga brudar det där!
sen var det spanska som bara kan suga min. fan vad jag hatar det. gjorde nåt test som gick sämst. haha, men meritpoäng!
sen hade vi idrott och där hade vi bara teori :>
vi fick sluta tidgare så att vi hann med halv tre bussen och där var david så satt och pratade med honom, trevligt trevligt :>
han har ju även varit min spion idag, haha

imorron kommer det bli en väldigt trevlig dag! (hoppas jag iaf)
detaljer får ni reda på senare ;)

PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0