jag har tänkt!

jag har läst igenom några av dom stora bloggarna nu (stina-lee, blondinbella, kissie m.fl.)
och jag tycker det verkar ganska lätt att bli stor inom bloggvärlden.
det är bara att blanda lite dagens outfit, skriva lite skvaller om sitt liv,
och ibland lägga in ett lite smartare inlägg om t.ex. våldtäkter, anorexia eller något liknande.
och så får man ju inte glömma dom fantastiska videobloggarna!

så ni som är inne på min blogg, spara den i favoriter och kom tillbaka!
HÄR SKA RAGGAS LÄSARE OCH PENGARNA SKA RULLA IN
WOOOOHOOOO :D

Kommentarer
Postat av: Sannah

awww:( Ja för mkt får inte jag heller äta:P Men nu har dom nog dränkts i allt reegn:(

2008-09-08 @ 12:50:20
URL: http://saanzil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0