jag har tråkigt!

Vem är du tillsammans med? - David <3
Blir du lätt kär? - nja, ibland. haha
Vem kysste du senast? - david! :)
Är du sån som visar kärlek offentligt? - yes
Hur gammal var du när du fick din första kyss? - bra fråga
Har du varit otrogen någongång? - nej
Vilken kärleksfilm tycker du är bäst? - titanic!
Har du haft sex med fler än 3 personer? - no
Vad är det elakaste sättet att göra slut på? - finns mycket elaka sätt
Vad är det värsta en tjej/kille kan göra när det gäller kyssar? - haha, jag vet inte
Är dina föräldrar fortfarande tillsammans? - jao
Är du romantisk? - haha, jag tror inte det
När gav du någon rosor senast? - haha, skolavslutningen
Är du svartsjuk? - ja :(
Vad tänder du på? - david såklart!
Vad faller du för utseendemässigt när det gäller killar/tjejer? - hm, ögon m.m m.m
Har du haft sex den senaste månaden? - yes
Har du kysst någon i regnet? - jaa
Umgås du med dina ex någongång? - nej
Tar du ofta första steget?
- nja
Har du upplevt kärlek vid första ögonblicket? - ja :)


jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0