jag trivdes bättre i dina ögon

egentligen borde jag inte skriva det här eftersom att jag har noll koll på vilka som läser min blogg.
men jag måste få ut allt.

allt var så jävla bra, det var bra mellan oss, vi var vänner för en gångs skull,
men så händer det här. och allting rasar. verkligen allting.
det där smset igår, det krossade mig, jag visste att det skulle hända,
men det var mer än vad jag klarade av. och att ni gick ett steg längre,
jag hade kunnat förlåtit dig om det bara hade hänt en gång,
men det hände flera gånger. och när jag fick reda på det så visste jag inte vad jag skulle tro.
och du förstörde inte bara mig, du förstörde honom också. han som betyder så obeskrivligt mycket för mig.
och nu är allt förstört mellan han och mig också. och det gör ont.
men jag ska resa mig upp igen. jag ska klara av det.
jag har gjort det förut så då kan jag klara det den här gången också.
jag har varit nere på botten förut, jag har varit nere i det där svarta.
och jag ska ta mig upp.
sakta och säkert.
jag ska ta tag i mitt liv.
och jag vet inte om du läser det här,
men om du gör det så vill jag att du ska veta
att jag älskar dig.
det gör jag verkligen, men jag måste tyvär bryta kontaken med dig.
det känns inte bra, men det är nog det enda rätta.
jag är en sån person som inte klarar av att ha folk alldeles för nära,
för jag är så rädd för att bli sårad.
och du har kommit för nära, så nu säger min hjärna ifrån.
hjärtat vill behålla dig, men det där hjärtat skulle inte klara av det.


Kommentarer
Postat av: Josefin ( godisdjuret på bdb )

Älskade du , jag lyssnar på dej om du vill prata . Vi har inte sets , men det känns som om du e en del av mej , jag tycker om dej och gillar inte vad jag läser här. Jag mår inte bra när mina vänner inte mår bra , och du är min vän.

Finns alltid för dej underbara <33

2008-09-14 @ 16:29:58
URL: http://badswedish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0