kom dra med mig in i ett hörn, kyss mig och ljug och gör det så bra att jag verkligen tror dig

skola som vanligt idag (någon som är förvånad?)
fatme var inte där så jag fick åka buss själv, men jag hade min lilla älskling iPoden med mig så jag överlevde :*
jag tycker faktiskt det är skönt att hon är borta ibland för jag älskar att åka buss och lyssna på musik!
imorgon har jag sovmorgon, börjar typ vid tio så jag tar 09.22 bussen, och på onsdag har jag också sovmorgon, börjar typ elva.
och på torsdag är jag leeedig!! (david, du är så jävla avundsjuk!)
men på fredag är alla paris-lärare tillbaka :(

nu ska jag sova, eller först måste jag läsa igenom företagsekonomin. den där skiten dödar mig. haha
kyss! :*

jag saknar mina bästa vänner, </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0