löööördag!! (kvällen)

david kom hit lite efter sju, kenneth våran granne var också här, vid halv åtta åt vi..
sen var jag och david på mitt rum hela kvällen typ och bara mös :* jag älskar dig!
(och jag ogillar ex-flickvänner ännu mer nu) förlåt.

- Kolla, här har du skrivit kort.
- Men du fattar ju att det ska vara kört
- Haha, ja men ändå
- Men jag kanske inte kan skriva öab?!

- Hur stavar du Rickard?
- R-Ö

- Du blir ju helt galen om någon rör ditt hår
- Blir jag ju inte
*rör davids hår*
- NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!

hahha, ingen fattar typ förutom jag och david. jag älskar dig verkligen!

sen skulle vi gå till bussen.. och där var det ju trevliga människor
haha, vi ställer oss där vid 811
så kommer det en kille från andra sidan och frågar när bussen går,
david tar upp mobilen och kollar på klockan
om fem minuter skulle den gå.
killen får typ panik och springer iväg till baren, haha
två minuter senare kommer han tillbaka med en tjej,
haha, asfull. först så sa hon typ 50 gånger hur illa hon mådde
sen börja hon snacka om att hon bara drack vatten, haha
helt galet
jag har säkert missat massa saker också men men, haha :D

men sjukt bra dag har det varit med världens bästa älskling!
jag älskar dig, mer än vad du någonsin kommer att förstå.



jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0