måndag

vaknade imorse efter tre timmar sömn. sjukt jävla opepp på skolan och tvingade upp mig själv. och det är ingenting som jag ångrar.
träffar david det första det gör, och det räddade min dag.
sen hade vi engelska, alla fick varsin historia och sen skulle vi gått runt och återberätta den. min var aslång jämfört med alla andras </3
sen gick vi till skåpen, träffade david igen, du gör mig så jävla glad!
hade samhällskunskap i typ en minut, hon sa bara lite om provet och gav oss instuderingsfrågor, sen fick vi går ner och kolla på fotbollen. skol-sm.
satt där typ tio minuter, sen kom david <3
han satt med mig i typ 35 minuter sen dissade han mig för andreas.
typ tio minuter senare gick jag, amelie, hanna, fatme och kristina och åt.
men innan det pratade vi med spanskaläraren och hon sa att vi slapp ha spanska. HALLELUJAH MOMENT!!
sen träffade jag david igen, bestämde att han skulle med mig hem. tack tack tack för det.
skulle egentligen ha pluggat idag, men det blir inte så mycket av det (a)
klippte mig klockan fyra, och jag klippte faktiskt typ 5 cm ;o
aja, men sen hem igen. åt, kolla på tv, myste med älskling :*
sen åkte han hem vid typ halv tio, allting känns tomt när inte du är här.

- Ska vi köra om sju minuter, åtta minuter?
- Ah, tio minuter
- Ah, precis
hahahaha

men nu ska jag snart logga ut från msn och läsa lite samhällskunskap i sängen, sen är det dags att sova.


jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0