MIN DRÖM :o

inatt har jag drömt massor, men jag måste berätta om en.

det var jag, david och blondinerna (andreas och johanna i BF07)
vi gick på olandsskolan, men det var liksom bruks. haha
jag hade spanska och på slutet av den fick vi nån korv som vi skulle äta.
så gick jag ut med den där korven till david som väntade utanför.
och jag hade en vinflaska också.
så stod vi där och väntade på johanna och andreas, och sen kom dom.
och vi skulle till några som satt och drack vin, haha
så gick vi förbi några som satt och drack vin, andreas och david stannade vid dom och började dricka med dom
men jag och johannna gick vidare och satte oss på ett annat ställe med några andra tjejer
och jag har fortfarande min korv med mig som jag sitter och äter på
så börjar vi dricka av vinet som jag hade med mig,
sen efter ett tag hör jag hur david sitter där borta där han och andreas stannade
och han pratar om mig, och om hur mycket jag ville dricka vin.
och att han tycker att det är synd om mig som inte sitter med dom och dricker.
och jag blir skitsur när jag hör att han säger det och typ skriker att han ska sluta prata
så säger han åt mig att komma dit
och jag går dit, och där sitter han, andreas och massa andra
och alla är typ asfulla
så ger david mig vin, och jag dricker typ ett halv glas.
sen säger jag att jag inte vill dricka mer för jag vill inte lukta vin, haha
då går jag tillbaka till johanna och dom andra tjejerna vid det bordet
och jag har fortfarande korven med mig, haha
och när jag kommer dit så sitter dom också och äter korv eller nånting
så börjar vi prata om tallrikarna. för min tallrik ser ut som en vanlig tallrik,
och deras är papperstallrikar, men sen när jag har ätit klart så märker vi att man kan böja på tallriken
och att det är en papperstallrik
sen börjar david prata om mig igen, och jag blir lika sur som första gången
och sen går jag dit och sätter mig i hans knä och börjar dricka vin igen
haha, sen vaknade jag (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0