nu börjas det!

mitt skåp är tomt, förutom en matte bok och två skrivhäften.
kuuuul.
är ju ledig imorgon så då måste jag jobba historia, läsa företagsekonomi och göra en samhällskunskap uppgift. vi ska skriva en A4 om vi är för eller emot dödsstraff. tills på måndag.
tills på fredag har vi engelskaglosor, typ 25-30 stycken + att på svenskan ska vi redovisa ett grupparbete som vi fick idag = jag har inte ens börjat med min del.
tills på tisdag har vi engelska grammatik
på onsdag har vi spanska prov + företagsekonomi

och igår fick jag världens gulligaste sms av världens bästa erik!
så gulligt av honom att komma ihåg att jag sa att jag saknade hans långa sms!
du är underbar, and you know it!


jag vill bara lägga till två bokstäver i ditt namn på msn.
och jag har insett att det största misstaget i mitt liv gjorde jag i februari i år, jag saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0