"vilket ass, vilket ass, vilket ass"

öhhhh.... ehhhh........
jag vet inte vad jag ska skriva,hehehehe, hööhööhh, hahahhaa,
jag har inget att göra som ni kanske märker
min hals dödar mig så antar att jag ska lyfta på rumpestumpen
och gå upp och fixa i ordning lite te med honung i, mmmmmm, marabou
jag är sjukt uttråkad!

kan ju sammanfatta ännu en vecka med SP08
rababerkrig (om ni undrar varför buskar i den där runda saken utanför ingången till bruks är lite konstig för tillfället är det bara två väldigt omogna sextonåringar som har varit i farten)
lövkrig (läs parentesen över men tänk träden och buskar runt bruks istället för runda saken, och lägg till en omogen sextonåring)
spanska som man inte fattar nånting av (jävla steg 3)
tusen sms med david ungefär

och inte för att skryta, men jag vill bara säga att jag hade noll fel på den där diktamen i svenska ;)

nu orkar jag inte skriva mer,
tjarååå (y)

och fan vad jag hatar dig. sluta smitta ner min blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0