i skolan!

nu sitter jag i skolan, har precis haft matte
vi gjorde massa saker med excel
helt värdelöst eftersom jag kunde allt, haha!

slutar fyra idag och det är sämst
sen ska jag hem och äta och fixa mig sen ska jag till andreas och fira honom!
och det är påsklov snart!! :D
känns som hela mitt lov är uppbokat men det är bara för att jag kommer vara i göteborg halva tiden
lördag: ?
söndag: älskling ska sova hos mig
måndag: pappas födelsedag! jag, mamma och david ska till stan
tisdag: älskling hoppas jag
onsdag: göteborg
torsdag: göteborg
fredag: göteborg
lördag: göteborg
söndag: göteborg
måndag: älskling hoppas jag

haha :D



jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0