jag älskar dig

idag har jag varit hos min älskling, lika underbart som vanligt!

har även gett han en födelsedagspresent, eller han har inte fått den än men han vet vad han ska få
om jag kunde så skulle jag ge dig hela världen

och imorgon måste jag kanske åka in till uppsala, beror på om mina linser har kommit eller inte
jag orkar egentligen inte och jag känner att jag inte har tid men men

företagsekonomi prov på torsdag, suger. jag kan inte ett skit om max weber och dom där gubbarna.
och imorgon så börjar bokpratet, jag ber till gud att jag får göra nästa vecka. haha

nu ska jag göra mig i ordning för sängen och sen ska jag nog ringa min älskling! :)


pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0