jag lovade mig själv

när det tog slut mellan sam och mig så lovade jag mig själv att jag aldrig mer skulle släppa in någon nära, att aldrig mer låta någon komma så nära så att den personen skulle kunna krossa mitt hjärta. jag började bygga upp en mur och jag stängde in mig själv mer och mer. men sen så kom david i december 2007, och sakta så revs den där muren ner. till slut så blev jag så rädd så att jag lämnade david, och det är ett av de största misstagen jag har gjort i hela mitt liv tror jag. jag började om från början med att stänga in mig själv och mina känslor, jag skulle inte börja tycka om någon. sommaren gick och jag mådde okej, men inte bra. sen var det dags att börja på bruks och jag hatade det i början. tog kontakt med david, mest för att söka tröst för jag visste att han kunde få mig på bättre tankar. och innerst inne så saknade jag honom. tänkte att vi inte skulle bli mer än vänner. han hade tjej och jag hade det någorlunda bra som singel. men känslorna växte och jag kämpade till det sista för att stå emot. men min mur hade rivits ner igen och jag var kär. vi träffades och allting var bara helt underbart. jag var livrädd, men kunde inte stå emot. vi blev tillsammans och tiden har gått fort. över sex månader sen är det nu. och jag är fortfarande livrädd för att jag har släppt in en människa i mitt liv igen. men det blir bättre och bättre. efter allting som hände 2007 har jag svårt för att lita på folk. men david har lyckats få mig att förstå att alla inte sviker mig.

och älskling, jag vet att du läser det här och jag vill att du ska veta att för varje dag som går med dig så blir jag bara kärare och kärare. jag vet att jag kan vara svår att leva med ibland och att jag ibland beter mig som en idiot. men jag är otroligt tacksam och glad för att du står ut med mig ändå. och det har varit otroligt svårt för mig att lita på dig, men efter de här dagarna som vi har varit tillsammans nu så har jag insett att jag kan lita på dig till 110%, och det gör jag. du vet det vi har bråkat om ett tag, tänkte jag på det för en vecka sen så bröt jag ihop. men nu så känns det bara bra att du gör det där. så länge det känns okej för dig och som att det hjälper dig så vill jag att du ska göra det. för det som betyder mest för mig just nu, är att du mår bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0