när allting saknar mening

jag är en person som har väldigt lätt för att gråta,
men samtidigt så har jag svårt att säga varför.
och börjar jag tänka på något som gör mig ledsen så börjar jag gråta
och då kommer det oftast upp fler tankar och då blir jag ännu mer ledsen

jag önskar att jag bara kunde berätta för någon om hur allting var den dagen och natten
vad som hände
jag skulle behöva gå igenom allting igen
jag vet inte varför, men det är någonting som jag alltid har velat göra.
tyvär så har jag aldrig fått chansen att göra det
jag har aldrig vågat ta chansen
jag skulle vilja skriva om allting här i bloggen, men jag vågar inte



jag finns i i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0