så jävla skoltrött

nu är geografi redovisning över, matteprovet är gjort, engelska glosorna är förhörda,
bara geografi provet kvar och det får gå som det går
har inte pluggat ett skit men jag tror jag har någorlunda koll på faserna så.

är så jävla arg över mitt matteprov idag för jag vet att jag hade kunnat räknat ut dom två som jag inte skrev på.
ibland hatar jag mig själv.

har tränat nu på kvällen, bara skivstång idag, ingen kondition och det tackar jag för.

just nu vill jag bara sova tills imorgon vid fyra ungefär för då får jag träffa min älskling.
det behövs kan jag säga!



jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0