snart helg!

idag har min älskling varit här, åh vad jag älskar dig

i skolan gjorde vi ett test till nationella i engelska (lyssna delen, haha)
och jag har precis rättat den och det fick faktiskt riktigt bra :D

snart ska jag lägga mig i sängen och börja läsa i boken "män som hatar kvinnor"
hoppas den är så bra som alla säger!

och imorgon är det fredag = helg!

iofs går jag till fyra och det suger men ändå

helgens planer:
fredag - älskling jobbar kväll och mamma ville att jag skulle följa med och gratulera våran granne så det blir nog så att jag följer med dit, iaf en stund
lördag - städa vid golfbanan (-.-), åka till älskling på kvällen
söndag - vakna hos älskling troligtvis, men eftersom han jobbar så ska jag åka hem typ tjugo över sju eller vad det var. och så ska jag träna på kvällen


pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0