taggar till nationella!

imorgon gäller det, engelska uppsats!
jag tror jag har fått något fel för jag längtar faktiskt, haha
i nian var jag sjukt nervös och ville verkligen inte skriva
men nu vill jag!
bara det blir ett bra ämne så!

och jag hade samhällsprov idag, har ingen aning om hur det gick
men jag hoppas på det bästa!

sen drog jag hem till älsklingen och mös
jag älskar dig baby! <3

imorgon blir det skola till två, hem och baka kladdkaka som mamma, pappa, ewa och hasse ska äta ikväll
fixa mat till mig själv och sen åka iväg till eric!

nu ska jag försöka få tag på johanna som bara dissar mig
sen ska jag nog sova
eller jag ska ringa till min älskling bestämmer jag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0