upp över öronen kär i dig!

du vet väl hur jävla kär jag är i dig?
du vet väl att orden "jag älskar dig" inte räcker till för att förklara hur jag känner?
du vet väl att varje gång vi träffas så gör du mig mer och mer övertygad om att du är den rätta för mig?
du vet väl att du är det bästa jag har?
du vet väl om hur lycklig du gör mig?
du vet väl om att jag tycker att du är den finaste på jorden?
du vet väl om att varje gång vi träffas så känner jag mig trygg?
du vet väl om att varje gång du kysser mig så pirrar det i hela kroppen?
du vet väl hur mycket jag älskar att bara ligga på ditt bröst och lyssna på dina andetag?
du vet väl om att jag skulle kunna göra den här listan hur lång som helst?


du är verkligen världens finaste människa,
så länge du älskar mig kommer det vara du och jag,
så snälla,
sluta aldrig älska mig.



jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0