3 skoldagar kvar

ja, ni ser rätt
tre skoldagar kvar

imorgon, men jag slutar tolv så vet egentligen om den räknas som en riktig skoldag
tisdag
och onsdag

på fredag är jag ledig
på måndag är det snesslinge med tommy
torsdag hem till anna-carin
och sen på fredagen är det skolavslutning och sommarlov

ikväll så har jag tränat, med min älskling
det var första gången för honom och han var jättedukig!
och nu så håller jag tummarna för att mina ljumskar och mitt knä inte ska hata mig imorgon
jag höjde step brädan idag bara för att det var sista gången och alla andra gånger jag har gjort det så har jag haft ont dagen efter

nu ska jag kolla igenom företagsekonomin lite och sen så väntar kudden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0