bästa helgen någonsin?

den här helgen i hälsingland har varit sjukt mysig!

åkte med 07.54 bussen i fredags från alunda (som jag var så nära att missa)
kom in till uppsala halv nio och då var det en timme kvar till bussen till hudiksvall skulle gå
vi gick till willys och eftersom att jag hade försovit mig och inte hade hunnit äta någon frukost så köpte min älskling frukost till mig <3
sen så gick vi till bussen och den var proppad, men vi satt iaf snett mitt emot varandra
i tönnebro så stannade bussen för typ lunchrast, och vi var där typ 40 minuter kanske
asläskiga fåglar som ville äta upp mig :(
sen vidare mot hudiksvall, kom dit vid tjugo över ett om jag inte minns helt fel
davids gulliga morfar kom och hämtade oss
hem till stugan som var hur fin som helst!
värsta mysiga stället
vi bäddade i våran lillstuga och gjorde i ordning

sen var det dags för midsommarfirande nere vid sjön
det var jag, älskling, hans och maritta (davids mormor och morfar), stina och björn, anders och maj-britt
vi åt god mat (och mycket mat)
det enda negativa var att jag fick sjukt ont i magen, har aldrig varit med om värre
(och jag får ganska ofta ont i magen efter att jag har ätit)
jag och älskling rodde ut med båten och fiskade, myyys :)
tror  att klockan var ungefär elva när jag och david började gå hem till stugan

i lördags så var det dåligt väder på förmiddagen så då tog maritta med oss på en biltur för att visa lite
vi blev bjudna på glass och någon idiot körde bort deras backspegel
när vi kom till stugan var det 15 grader och då gick jag och älskling ner till sjön för att bada
var nog inte över 15 grader så det var ganska kallt
sen så gick vi hem till stina och björn och fikade
sen var det dags för middag och på kvällen så spelade vi kort och tittade på film innan det var dags att sova!

idag (söndag) så har vi gått en promenad med hans för att titta på några hus som låg väldigt fint
och så har vi packat ihop i stugan som vi sov i
kvart över fem skulle bussen gå men den var försenad så den kom typ halv,
när vi väl kom till uppsala var vi ungefär 35 minuter försenade så vi fick ta kvart över nio bussen
jag kom hem vid tio och då pratade jag lite med mamma sen så duschade jag
och så skrev jag det här :)

bilder kommer imorgon när jag har lagt över bilderna från kameran till datorn!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det var den bästa helgen någonsin! :) Jag älskar dig. <3

2009-06-22 @ 16:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0